درب ضد سرقت کد R 079

درب ضد سرقت در جنس ها و طراح های گوناگون تولید می شود برای انتخاب یک درب مناسب برای منزل و محل کار خود ابتدا باید نیاز های خود را برای داشتن درب ضد سرقت بشناسید و بر حسب آن اقدام به تهیه نمایید. این درب های علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضد حریق بودن، عایق در برابر نور خورشید ،گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارا می باشند.

جنس و نوع یراق آلات استفاده شده در درب ها نیز از نکاتی است که هنگام خرید درب باید به آن توجه نمود. یراق آلات درب های ضد سرقت شامل قفل، دستگیره درب، لولا درب، درکوب، چشمی درب و … می باشد که هر کدام در مدل های متنوعی تولید شده اند و با توجه به سلیقه افراد و دکوراسیون محیط بر روی درب ها نصب می شوند.

شرکت آلدورا چلیک درب با تکیه بر دانش مهندسان و همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به روز دنیا گامی بلند در تامین امنیت ساختمان ها، مجتمع های تجاری واداری و … برداشته است  و با داشتن سالها سابقه ، کادر مجرب و حرفه ای و ارائه بهترین خدمات پس از فروش ، همواره رضایت مشتریان را کسب کرده است.

توضیحات

درب ضد سرقت آلدورا

درب ضدسرقت آلدورا اولین انتخاب برای ایمن سازی خانه ها یا محل کار است. مهم ترین ویژگی درب ضدسرقت امنیت این درب ها در مقابله با سارقان است. یراق آلات استفاده شده از برند کاله ترکیه که از مرغوب ترین و معتبر ترین یراق آلات دنیا میباشد.

درب ضدسرقت آلدورا علاوه بر زیبایی ظاهری دارای ساختار داخلی مستحکمی می باشد که بتواند دربرابر دیلم و سایر ابزارآلات سارقین مقاومت کند.شما می توانید مناسب ترین مدل درب ضد سرقت برای خانه خود را در برند آلدورا پیدا کنید. و فرصتی برای گذراندن اوقات لذت بخش در منازل خود داشته باشید و با خیالی آسوده به سفر بپردازید.

افزایش امنیت با درب های آلدورا

از آنجا که فضای زندگی خصوصی برای همه از اهمیت زیادی برخوردار است ، امنیت آن نیز به همان اندازه مهم است. آلدورا در تولید درب ضدسرقت با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کند و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود .

با هلدینگ آلدورا، این شانس را خواهید داشت که محصولی داشته باشید که هم از نظر طراحی و هم از نظر ایمنی عملکرد برتر داشته باشد.

شرکت آلدورا درب با بهره جستن از خط تولید اتوماتیک بروز ترکیه ای  توانسته است با ارائه انواع درب ضدسرقت ترکیه ای با کیفیت و متنوع و هم چنین با ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد، سهم  عمده ای از بازار تولید و صادرات درب به دیگر کشور ها را به خود اختصاص دهد.

محاسن استفاده از درب ضدسرقت آلدورا

  • ابعاد استاندارد
  • ضخامت های استاندارد
  • تنوع قیمت با توجه به نوع رویه
  •  عایق صدا و حرارت
  • ضد زنگ
  • ضد آب و سرما
  • یراق آلات با کیفیت و با ایمنی بالا
  • نصب آسان
  • تنوع و زیبایی
  • امنیت ومقاومت بالا
  • و …

توضیحات تکمیلی

سری محصول

رستیک

نوع درب

درب ضد سرقت

نوع روکش

PVC

نوع چهارچوب درب

MDF, چهار چوب پلاست(wpc)

نوع دستگیره

دستگیره ترکیه به انتخاب مشتری

جنس روکش رویه

PVC, بلوط, راش, گردو, های گلس

تنوع رویه

روکش بلوط, روکش راش, روکش گردو

قابلیت تولید با ابعاد سفارشی

دارد

سفارشی سازی

4 لت, درب 1.5 لنگه, سه لت, قابلیت تولید درب 2 لنگه

سمت درب

چپ باز شو, راست باز شو

اندازه درب

اندازه به انتخاب مشتری

وزن لنگه

30, 35

وزن چهارچوب

15, 25

کتیبه های قابل اجرا

به انتخاب مشتری

نوع عایق

پشم شیشه, درزگیر, لاستیک, یونولیت

نوع قفل

قفل کاله ترکیه ای به انتخاب مشتری

دور فلز با قابلیت تعویض رویه

دارد

وزن درب

45, 60

بالا