درب ضد حریق کد Y 037

درب ضدحریق  درب هائی هستند که در مقابله حریق و انتشار آتش به مکان های دیگر مدت ساعات زیادی مقاومت می کند. رنگ آنها معمولاً قرمز روشن است تا در مواقع اضطراری قابل رویت باشند و همچنین امکان بازشدن آنها با هل دادن دستگیره در زمان مواجه با آتش وجود دارد. درب های ضد حریق باید نوعی از دستگیره ها استفاده شود که بدون نیاز به دست و با ضربه ای به راحتی امکان باز شدن آن به راحتی وجود داشته باشد و همچنین به دلیل استفاده از آرام بند و جک درب خود به خود بسته شود تا از ورود آتش به فضاهای مستقل دیگر جلوگیری کند.

این درب ها نقش بسیار مهمی را در بالا بردن امنیت مردم  و کاستن خسارات حاصل از آتش سوزی ایفا می نمایند و در مجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاه ها، پالایشگاهها و نیروگاهها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش ، فرودگاهها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد،مورد استفاده قرارمیگیرد تا ایمنی و امنیت افراد ساکن ساختمان تامین گردد.

شرکت آلدورا با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی به روز کشور ترکیه در فرآیند تولید درب ضد حریق سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان داشته و به دنبال اهداف برون مرزی و صادرات درب به دیگر کشورها نیز میباشد.

توضیحات

 درب ضد حریق

درب ضد حریق درب هایی هستند که در مقابله آتش و انتشار آن به مکان های دیگر ساعات زیادی مقاومت می کنند. رنگ آنها معمولاً قرمز روشن است تا در مواقع اضطراری قابل رویت باشند.

در این درب ها به واسطه ساختار آن هنگام مواجهه با آتش باز شدن آن بدون نیاز به دست و با ضربه ای به راحتی امکان پذیر می باشد . و همچنین به دلیل استفاده از آرام بند و جک ، درب خود به خود بسته می شود. تا از ورود آتش به فضاهای مستقل دیگر جلوگیری نماید.

امنیت درب ضد حریق

این درب ها نقش بسیار مهمی در بالا بردن امنیت مردم  و کاستن خسارات حاصل از آتش سوزی ایفا می نمایند .و در مجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاهها، پالایشگاهها و نیروگاهها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش.فرودگاهها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد، مورد استفاده قرارمیگیرد .تا ایمنی و امنیت افراد ساکن ساختمان تامین گردد.

مقررات ملی ساختمان و تاییدیه آتشنشانی

درب  ضد حریق استاندارد و ایمن  طبق مبحث سه مقررات ملی ساختمان ، دربی می باشد که با انجام “آزمایش درب ضدحریق استاندارد” حائز شرایط مقاومت و محافظت در برابر حریق متناسب با محل استقرار خود باشد. شرکت آلدورا مفتخر است که با تولید درب های ضد حریق استاندارد و دارای تاییدیه آتششانی ، سهم عمده ای از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

هلدینگ آلدورا با اهتمام در استفاده از بهترین مواد اولیه شامل قفل ، پنل ، استراکچر و سایر مواد تشکیل دهنده می باشد تا بتواند تامین کننده امنیت و نگهبان اموال و جان عزیزانتان باشد. آلدورا  سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان است. ما به واسطه داشتن استاندارد های بین المللی و کیفیت ساخت بالا به دنبال اهداف برون مرزی و صادرات درب به دیگر کشورها نیز میباشیم.

توضیحات تکمیلی

نوع درب

درب ضد حریق

نوع دستگیره

دستگیره ترکیه به انتخاب مشتری

سفارشی سازی

4 لت, درب 1.5 لنگه, سه لت, قابلیت تولید درب 2 لنگه

سمت درب

چپ باز شو, راست باز شو

اندازه درب

اندازه به انتخاب مشتری

وزن لنگه

30, 35

قابلیت تولید با ابعاد سفارشی

دارد

وزن چهارچوب

15, 25

نوع عایق

پشم شیشه, درزگیر, لاستیک, یونولیت

دور فلز با قابلیت تعویض رویه

دارد

وزن درب

45, 60

بالا